måndag 26 oktober 2009

MAASTANOSTO

Det är smärtsamt! Just hemkommen från en tuff dag.. började jobba sex i morse, sen har det varit full fart med en tiominutersmatpaus under dagen. Strax efter fyra kom jag ut från jobbet, for hem och klappade på Tjabo, sen ut i bilen igen och ner till gymet.. På gymet blev det knäböj, raka marklyft och lite benträning i små fåniga benmaskiner.. Ja, fåniga är de, nya fiiiina maskiner men smååå sööta viktmagasin.. Jag undrar hur människan ser ut som gjorde de där maskinerna.. Jag är en liten tjej, väldigt liten i jämförelse med de stora grabbarna på gymet, och jag, den lilla tjejen använder mig av 70% av viktmagasinet.. Det är galet fånigt! Och nej, det är inte så att jag är superstark i ben, viktmagasinen är SMÅ!

Maastanosto, ja det ska ju då vara marklyft på finska....

Jaja, hur som, ont har jag nu, skönt ont... I morgon gör det mera ont och mindre skönt och i övermorgon gör det bara ont, det är ju fantastiskt med träning.. ;)

Jaa, ja men, nu gör jag kväller, lägger mig på soffan och stoppar näsan i boken..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar