söndag 11 oktober 2009

En donardag

Jahaa, så sitter jag här igen med kaffekoppen bredvid.. Sov omkring 12 timmar i natt, var helt slut igår kväll så både jag å Alec gick och la oss vid tio och somnade på stört.. sanslöst! En lördagkväll.. jaja..

Tjabo höll truten hela morgonen så jag sov ända till tio.. fantastiskt.. Kanske ska slå om till dåligt väder, då brukar sitta tyst..

Idag blir ännu en pysseldag, fast lite tråkigare pyssel än att sy.. ska rensa upp på gårn.. in med utemöblerna till källaren, ska måla dem i vinter.. krukor och sånt ska in, skorstenen ska fixas till så att vi är redo när mantelplåten kommer... jaaa, hela sommaren har gått och vi har fortfarande inte fixat plåten.. problemet låg väl i att det inte gick att valsa den plåten vi har tillräckligt för att böja den runt skorstenen. så nu har vi ringt en plåtslagare som skulle fixa ny plåt.. det blir nog bra det där..

Träningsvärk har jag idag med, fantastiskt! :)

Nej, nu ska jag klä på mig och gå ut och fixa..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar