onsdag 21 oktober 2009

Femtimmarsmöte

Det blev varken någon träning eller fritid igår, klockan 15 började mitt första möte på jobbet och tjugo i nio på kvällen var det andra mötet avslutat.. såå, hemma strax före nio igår kväll.. 13 timmars arbetsdag, så länge har jag nog aldrig jobbat tror jag..

Men, mötena gick bra och det kommer att blir väldigt bra det där.. :)

Fick ett mail igår om att min bok är på väg.. "Den förlorade symbolen" Fantastiskt kul! Kanske ligger den i brevlådan när jag kommer hem.. :)

Annars då, redan onsdag, veckan går fort.. Idag ska jag äntligen få träna, det får bli marklyft eller bröstträning idag, vi får se.. troligen blir det bröst och axlar då det kommer att dröja några dagar innan pappa kommer hem och kan hjälpa mig med bänken..

Nej, nu ska jag läsa lite bloggar medan jag får i mig dagen första dos kaffe..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar