tisdag 13 oktober 2009

Kalligrafi

Igår kom äntligen boken jag beställt "kråkfötter kan bli skönskrift", tänkte börja lära mig kalligrafi.. alltså skönskrift.. det kan vara bra att kunna.. Så idag ska jag kila upp på Bokia på lunchen och se om de har några bra pennor..

Kvällen igår spenderades hemma hos mamma på ett AloeVera "party" (varför kallas det fortfarande party?).. Hur som, kom en kill eoch pratade om AloeVera, jag köpte en juise och en deo.. har en toppenbra salva sen tidigare.. mycket bra.. :)

Idag är det bänkträning igen, hoppas armen ska hålla ihop.. det ska nog gå bra..

Jag var iallafall in till färgaffären igår och pratade med tjejerna där.. fick jättebra hjälp! Det är ju toppen att arbeta bredvid en sån affär, fick svar på alla frågor jag hade.. såå, vinterns projekt BLIR att måla trappan.. ska börja slipa i helgen kanske.. det kan vara ett sånt evighetsarbete.. men det blir nog bra..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar