lördag 3 oktober 2009

Oktoberfest..

Håller på att göra mig i ordning inför kvällen.. ska vara i garaget, men inte för att träna.. nej för att äta korv.. kors och potatisgratäng.. Det blir som oktoberfest, massa öl och korv. trevligt..

Alec är och fiskar som vanligt.. de var där från 7-8 igår.. alltså 7-20.. idag åkte de hemifrån vid fem och kommer hem vid nio ikväll..

Denna drog han upp igår.. hamnade på förstasidan på Älvkarleös hemsida.. Grannen blev då glad åt fisken iallafall, för de är han som får dem.. :)

Själv har jag pysslat med detta idag

Ritat på huset... känns som att jag aldrig kommer att bli klar.. det är mycket som kan justeras.. och datorn är sååå seg.. men, jag har en månad på mig.. :)

Nej, nu ska jag ta väskan i hand och Tjabo på axeln och åka ner till garaget..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar