söndag 25 oktober 2009

Vart tar tiden vägen?

Ännu en helg som bara susat förbi, två hela dagar och jag har inte fått något gjort alls, tiden räcker helt enkelt inte till! Idag har jag bara handlat, hjälpt Alec med bilen i garaget, planterat blommor och läst min bok.. studierna då? Nej de får helt enkelt vänta till nästa helg, deadline den 31 oktober, det är på lördag.. då vet jag vad jag har att göra nästa lördag iallafall, idiotplugga.. men det är helt som det brukar, ute i sista sekunden.. om jag känner mig rätt lämnar jag in det där arbetet någonstans mellan 23:00-23:59 den 31..

Hur som, har börjat läsa boken idag, den är fantastiskt, som alla andra Dan Browns böcker.. Eller, ja, I cirkelns mitt var väl kanske ingen höjdare, men jag ska ge den en ny chans sen någongång..

Nu är det dags för matlagning, pasta och köttfärssås, matlådemat.. lite halvtråkigt, men det går..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar