torsdag 1 oktober 2009

Köpa ny bil..

Halv sju i morse ringde Alec och sa att han ska sälja Nissan och köpa en Volvo, till min stora glädje.. Jag ogillar verkligen den där Nissan.. Faktiskt.. Nu ska vi åter igen ha en röd Volvo på gården, ingen ny.. bara en gammal skrutt, en 850.. hoppas på att den har drag, det skulle underlätta en del.. :)

Vart inget nytt gymkort igår, pappa ringde och sa att han skulle hem till Storvik, så det blev bänkträning, MEN, min arm är som lite trött, fortfarande.. tror vilan mellan passen är för kort.. Nu ska jag totalvila armen till på söndag.. Det innebär inte att jag ska vila,. det finns många muskelgrupper man kan träna utan att använda triceps.. mjaaa! Har iallafall packat träningsväskan så kanske blir det ett pass direkt efter jobbet idag..

Farmor och Farfar var på besök i byn igår, tyvärr missade jag dem när de kom och hälsade på.. Farmor hade plockat fröer från sina finfina aklejor i torpet! Jag blir så glad! Fick även två plantor som jag inte vet vad de heter.. tacktack! :)

Åter till arbetet..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar