lördag 24 oktober 2009

Luurad!!

Ja men så där ja! Träningen är avklarad och huset är städat, perfekt!

Alec gick upp jättetidigt igen, skulle iväg och fiska, tävling idag.. När han kom hem var jag i full gång med att dammsuga.. Jag verkligen avskyr vår dammsugare, den är vidrig, den fastnar överallt och sen lossnar den och far in i hälsenorna, det går inte en gång att jag dammsugen utan att bli riktigt förbannad.. hur som, klagade på dammsugaren och sa att jag ville ha en som går av sig själv, en självgående dammsugare.. Det slutade med att Alec lovade att hjälpa till med dammsugningen.. FANTASTISKT!

Såå, Alec ska städa huset.. muahahha! (det har hänt förut, två gånger faktiskt.. två gånger på 14 månader)

Käkade Thaimat igår, från grannens nyöppnade restaurang här i byn, kanonmat och jätteportioner! Helt enkelt skitbra! Blir till att beställa mat där igen idag..

Ojdå, klockan är redan halv sex, och jag har inte ens börjat plugga än..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar