tisdag 6 oktober 2009

Det blir värre..

Nya övningar ska man vara försiktig med.. men försiktig och gym.. nej, det funkar inte.. lätta vikter, försiktig.. neee.. nej, det funkar bara inte för mig.. hrm.. och det får jag smaka på idag.. hur oförsiktigt känns.. för det känns!!

Jag har så ont att det var en ren plåga att få av mig tröjan.. men, det är ju inte en dålig smärta, det är ju skönt på sitt sätt.. för, träningen tar ju.. :) Har faktiskt inte bara träningsvärk i axlarna idag, latsen är bra ömma de med..

Som ni nog kan förstå så har jag vilat från träningen idag.. det var tänkt att jag skulle ut på en springtur efter jobbet, men vädret blev så trist.. ja, jag skyller på det.. Har egentligen inget behov av att springa, det var mest för att mjuka upp musklerna i benen så att jag ska kunna bänka bra på torsdag..

Nu ska jag strecha ut kroppen och sen blir det en väldigt lugn och stillsam kväll framför tvn i vanlig ordning..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar