torsdag 8 oktober 2009

Sy gardiner..

I våras fick jag äntligen upp gardinstänger i vardagsrummet.. Sydde ljusgröna gardiner och kuddar och la dit en grön matta.. Nu är det höst och det gröna ska bytas ut mot orange..

Sååå, idag efter jobbet far jag till IKEA för att inhandla en ny matta och några meter tyg.. typ 6m. Så har jag lite att pyssla med i helgen..

Jag kan gå som folk idag, blev ingen benträning igår.. pappa kom hem från Forsmark så det blev bänkträning istället.. gick sisådär.. men det som är skönt är att när jag verkligen inte är i form, jag kan vara hur sliten som helst, så får jag ändå upp vikten.. för vikten är densamma varje pass.. men de pass som går bra så är vikten lätt istället.. Såå, det ska väl gå bra det där.. man kan ju hoppas man är i bra form på SM. :)

Jo men.. åter till arbetet..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar