måndag 19 oktober 2009

Det blev vinter..

Jaha, då var det återigen måndag.. Klev ut ur huset i morse och på väg mot bilen går jag över en gräsplätt.. reagerade först när jag tagit några steg ut på mattan, den var vit.. kollade upp och konstaterade att nu är det vinter.. för det snöa.. Det gick i 70 km/h på Riks80 på väg mot jobbet.. segt.. Tur att däcken är redo att bytas..

Idag får vi äntligen hem veden, den som jag väntat på i många veckor nu, så nu har jag att göra i veckan.. stapla.. hoppas det blir lite bättre väder..

I morgon blir det vilodag, helt ofrivilligt, ska vara på jobbet längre än vanligt, vi har möte efter arbetstid.. halvtråkigt, men det är väl något som måste ske det med.. möte.. mjaa.. Ska även ha ett eget möte med min chef i morgon, medarbetarsamtal.. spännande..

Träningen igår gick inte alls.. jag kunde knappt lägga mig på bänken, så stel.. körde benböj i lördags, det känns, mest idag....

Nu börjar iallafall nederbörden övergå i regn.. vet inte vad som är trevligast egentligen.. men regn behöver man ju inte skotta..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar