lördag 13 november 2010

15+12..

Det går inte vidare bra för mig.. Jag tänker uppladdning inför SM, sabla, förbaskade, mutter, mutter!! Jag är.. jag är.. ... inte glad..

Igår låg jag i soffan i 15 timmar, sen flyttade jag över till sängen och sov i 12 timmar.. Med några pauser för hostattacker och toalettbesök.. Bara en sån sak som att jag vaknar på natten visar på att jag är sjuk, det är ytterst ovanligt att jag vaknar..

Jo men, sen klev jag upp 12.05 idag vid lunch, näsan mår bättre, inge näsblod idag, hostan känns lite bättre.. Liiite bättre gott folk, lite bättre..

Pratade med pappa idag, vi är faktiskt inte övertygade om att SM blir av för min del i år, efter 1.5 veckas förkylning är jag ganska klen i kroppen.. Ni ska bara veta hur många svårdomsharanger jag tänkt de senaste dagarna..

Min tröst ligger i att Lag-SM går i grannbyn, Sandviken, den 11 december, Borlänge AK har kvalat in.. Jag har alltså två chanser på mig att lyckas i år.. Betryggande..

Det är bara att avvakta och se vars det bär hän så att säga.. 

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar