lördag 6 november 2010

Bilbyte..

Jag fick ett erbjudande om att köpa en Peugeot Partner för en väldigt bra peng.. Funderar starkt på att sälja min älskade gula Seat, den uppfyller helt enkelt inte mitt behov längre.. Jag har ju som köpt på mig en leksak, min paramotor får inte plats i Seaten.. Trodde aldrig jag ens skulle tänka tanken på att sälja, men nu är det dags, Seaten får flytta..

Det som är ypperligt tråkigt i detta är att Peugeoten inte är gul, den är vit, hur ska detta gå? Men vansinnigt bra är att jag kan få plats med min flygmaskin i den, så smidigt och enkelt..

Jag ska fundera på detta i några dagar, Seaten är ju min pärla.. Det vore ju så mycket enklare om bilar inte kostade om de stod oanvända, tänk att bara betala när man använder den, som tele2 mobilsurf..


Idag har jag bytt gardiner i vardagsrum och sovrum, det var på tiden så att säga, jag är inte skitduktig på att göra det regelbundet, det tar ju sån tid..

Vi ska snart pysa iväg till kyrkogården i Kungsgården, Ofvansjö socken, det är på kvällen det är som finast där, så läckert med alla ljus, så fint, så stämningsfullt.

Jag har intensivt i flera veckor funderat över vad Svenska kyrkan håller på med, varför de inte gör något åt sina problem, jag ska dela med mig av mina tankar senare.. Nu ska jag dra på mig långkalsongerna och toppluvan och åka..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar