måndag 22 november 2010

Mardrömmarna har startat..

Så där ja, nu är vi inne i tävlingsveckan, det märktes i natt.. 01.22 vaknade jag och var ordentligt arg på pappa, vilken svikare! Där stod jag, hade just gjort mitt första lyft, det blev inte godkänt. Jag tog en promenad för att samla mig inför nästa lyft, det gjorde pappa med men han kom aldrig tillbaka.. Vafaan.. Inget SM utan pappa.

Så här kommer det att hålla på fram till söndag, drömmar av alla möjliga olika slag, jag tror det beror på att jag inte riktigt har tävlingsvana, de senaste tre åren har det inte blivit så många tävlingar för min del, jag hoppas ändra på det nästa år. Just nu är det två tävlingar inbokade i min kalender, två tävlingar med två veckors mellanrum, jag ser fram emot det.

Det blev en lång arbetsdag idag, jag började redan klockan sex, en lång dag och det känns som att jag inte fått något gjort, en ständig känsla jag får när jag suttit nersjunken i pappersjobb,, listor, exceldokument och fakturor, beställningar och offerter.. Efter jobbet for jag till älskade underbara Bernö, jag älskar Bernö! En handelsträdgård i Sandviken.. Jag köpte på mig två cyklamen och två ormbunkar faktiskt, jag har haft en ormbunke en gång förut, den tvärdog.. Så också mina tidigare cyklamen, får se hur det går denna gång..

Kvällen har jag spenderat i solariet och bakom kameran, det var inte så lätt att ta bra bilder på min nya blomma.. Så här vart det..

Knopp..

Snart sängdags igen, får se vad jag ska hitta på inatt, bänkpress natten som var, natten innan det plockade jag papegojor från ett träd.. Jag vaknar sen och är förvirrad, fullständigt förvirrad..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar