tisdag 30 november 2010

Hallå där...

Så löd rubriken på sportsidan idag där det skrevs om mig.. Det är ju inte varje dag.. Verkligen inte.. Sist jag gjorde nått bra, tog SM guld förra året, så skrevs det inte en rad om det i någon press alls, möjligtvis en notis i Dalademokraten, för att jag tävlar för Borlänge AK.. Det är roligt att det uppmärksammades denna gång.. Kanske kände de en viss press på sig att de faktiskt bör skriva nått nu..

Idag började jag dagen med ett enormt träningssug som spred sig genom kroppen så fort jag slog upp ögonen i morse.. Efter jobbet gick det i ilfart till gymet, axlar och triceps, underbart! I morgon blir det mark och på torsdag bänkpress återigen.. Suget och motivationen är på topp!

Jobb-träning-betalt räkningar och installerat WC-stol, 4 avsnitt Scrubs är klart, sängen nästa..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar