onsdag 3 november 2010

En dag i mängden..

Så har snart ännu en dag passerat. Vaknade med en flin, kändes så bra allting i morse, det berodde nog på min härliga träningsvärk. Jag körde bröst och triceps igår, det var längesen nu, har varit mycket bänkpress på slutet.. Det gick vansinnigt bra att träna igår..

Arbetsdagen vart slitsam så jag åkte hem när jag slutade, behövde en vilodag.. Har legat på soffan och sovit.. Mycket oeffektivt..

Gah vad det är tråkigt att vara trött, jäkla mörker, regndag, grådag, novemberdag.. Typiskt november..

Vad buttrigt det här vart då.. Halva veckan har passerat, snart helg, kanske blir det Orsa i helgen, vore fantastiskt roligt, några flera flyg och lite närmare min pilotlicens.. Längtar till den dagen jag får flyga själv, vart jag vill och hur jag vill (nästan).. Får inte flyga högre än 1500meter här över Storvik, luftrumsregler, militären har övningar här ibland, dumt att krocka med ett stridsplan..

Nu ska vi plöja andra säsongen av världsbästaste Scrubs!!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar