torsdag 25 november 2010

SM - Uppladdning

Det börjar dra ihop sig, det börjar också kännas att jag har dålig tävlingsvana, jag är redan nervklen..

Jag bestämde mig tidigt för att träna på nästan som vanligt innan tävling denna gång.. Igår körde jag sista bänkpasset, det kunde ha gått bättre men jag är nöjd.. For till Österbybruk, jag brukar alltid göra dåliga pass där, beror nog på att jag sitter i bilen i 1.5-2 timmar innan med ca 28 graders värme, rumpvärme och täckjacka.. hrm.. Det var trots det det bästa bänkpasset jag gjort i Österbybruk, det gick alltså bättre än vanligt..

Det blev ett träningspass idag med, lätta vikter och halva kroppen, riktigt skönt! Precis klar med morgondagens matlådor, pustar i soffan och här blir jag nog liggande resten av kvällen..

Stannade till på macken på väg från jobbet för att fylla bilen med diesel, pumpen har aldrig pumpat långsammare, skitkallt och skitblåsigt, skitskitskit, in för att betala, vattenpöl överallt, klafs i mattan, beklagade vädret och karln i kassan berättade att det blir bättre i maj.. fiiint.. snart maj, vitsippor, supergröna björkar och tulpaner.. 6 månader kvar, kämpa på..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar