söndag 7 november 2010

Jag saknar..

Gymet.. nu har jag varit sjuk alldeles för länge, sist jag tränade var i tisdags, puh! Idag vaknade jag med en frisk hals och idag kan jag äääntligen träna!! Som jag längtat! Bänkpress i pappas garage, hoppas jag ändå ska kunna sätta ingångsvikten...

Ingångsvikten ja, det är det som är mitt mål på SM, allt över det är bonus..

Idag är det däckbytar dag här hemma, jag vill inte stå i snö och byta till vinterdäck en gång till, det brukar bli så varje år, när sista sekunden passerat och det inte går att köra bilen ut på vägen ens, då kommer jag på att jag nog måste byta däck nu..

Jag beställde bilder från Extrafilm igår, förstoringar på några foton jag tagit.. Så många bilder som jag tar och knappt några alls framkallar jag.. det är ju roligare med kort i album än bara på datorn.. eller kanske en riktigt bra digital fotoram, en sån vill jag ha!

Nee, nu ska jag sätta fart, ner på byn och handla köttfärs och potatis, köttfärslimpa på menyn idag.

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar