tisdag 23 november 2010

Omega3 är överskattat!

Har just läst om omega3, jag tycker det är överskattat.2-3gram omega3 är rekommenderat dagligt intag inl. livsmedelsverket.2x2 fiskleveroljekapslar per dag känns överdrivet..

Varierad kost, inga överdrifter åt något håll.. Det tror jag på..

Idag har jag varit till gymmet två gånger, första gången bara för att upptäcka att träningsväskan inte låg i bilen, fick åka hem till Storvik och hämta den för att sen återvända till Sandviken för ett skönt träningspass.. Jag är laddad nu, ser fram emot helgen!

Alec har fått ett rus, han fick för sig att rusta på toaletten, den ser förjävlig ut, ny kommod, ny blandare, badrumsskåp och wc-stol, nytt golv och målade väggar ska det bli.. Jag ska måla väggen, å fixa vvs.. Skönt att det inte är duschrum, det blir så mycket krångligare då..

Nee, ska gå och göra diskmaskinen sällskap en stund..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar