söndag 21 november 2010

Småfåglar, nackspärr och älgar

Vilken bra helg jag har, träna, äta, sova.. Idag är det söndag och förutom att träna, äta och sova ska jag tvätta, mer än så blir det inte..

Igår vart det dubbelpass, bänkpress på förmiddagen och axlar och rygg på kvällen, dock gick inte kvällspasset sådär optimalt bra då jag strax innan hade fyllt magsäcken till maxgränsen, farmor och farfar bjöd ju på älg igår, jösses vad gott det är! blomkåls och broccoligratäng, mmmm.. Å efterrätt på det, jag hade ont i magen när jag vaknade i morse, frukost fick jag inte i mig fören klockan var efter elva.. haha.. så värt det!

Jag ligger nu på soffan, har intagit säsongens första kopp glögg så här i lunchtid.. hängde just ut fågelgodiset jag gjorde igår, det är fest ute i trädet nu.. Söta småfåglar..

Tjabo var ju flaxig igår, å när han satt på min axel och flaxade till så ryckte jag till, det resulterade i nackspärr.. 

Ska snart dra mig ner i tvättstugan.. Jag ska bara först.. 

Återkommer.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar