torsdag 18 november 2010

Nya skor

Mina hälsenor fortsätter att strula.. De gör det när skorna behöver bytas ut, mina är sådär slappa, uttrampade och allmännt risiga, helt enkelt dags för nya.. Men så enkelt var det inte, efter jobbet vart det Valbo, sen Gävle, sen Valbo igen och tillslut hittade jag det perfekta paret. Jag ogillar verkligen att köpa skor..

När jag närmade mig Sandviken svänge jag på avfarten och tog kurs mot gymet, men jag tänkte en gång och insåg att jag är på tok för trött för att träna. Klev upp tidigare än vanligt i morse och började jobba redan klockan sex.. En timme längre arbetsdag känns, mina ögon står i kors nu..

I stället för träning ska jag ägna en halvtimme åt att töja ut kroppen, ladda upp inför morgondagens otroligt efterlängtade bänkpresspass!

Ärligt talat ångrar jag mig att jag inte fortsatte min färd mot gymet, det hade varit väldigt skönt.. Jag tröstar mig med att det blir mycket träning i helgen..

Nee, ner på golvet nu och strecha benen..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar