måndag 8 november 2010

Jag hann före..

I år hann jag före snön! Nästan varje år står jag ute i snön och byter däck på bilen, det är inte så att jag blir överraskad över att det kommer snö, jag bara får inte tummen ur och gör det innan snön redan ligger där.. Vinterdäcken är nu på, dubbat och fint och jag är redo för "snökaoset" som kommer i morgon, alltid denna kaos..

Jag tränade igår, äntligen, och det gick helt otroligt riktigt bra, mer än vad man kan hoppas på efter 5 dagars sjuklighet..

Jag tränade idag också, var så skönt och så roligt att jag som inte kunde sluta i tid.. Nu mår jag som en påse nötter igen, är hes, hostig och småsur på mig själv.. Det är en svår balansgång det där, då när man känner sig helt frisk men kanske inte riktigt är det.. Jag har ju inte ont i halsen, inge feber, ingenting.. Jaamenja, jag är helt frisk i morgon.. igen.. då kör jag igen, så mår jag så här i morgonkväll igen.. Eller så tränar jag lite mindre i morgon ;)

Haft en riktigt bra dag på jobbet idag, jag gillar mitt jobb väldigt mycket.

Nu ska jag kura ner mig under täcket och läsa min nyinköpta bästa tidning, "Allt om Vetenskap", Illustrerad Vetenskap kan slänga sig i väggen.. Allt om Vetenskap är precis hur rolig som hellst, massa konstig information om allt, från rymd till havsbotten.. Dåtid, nutid och framtid.. Allt, rubbet, läs den!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar