måndag 29 november 2010

Reportern ringde

Sådär ja, efter en häftig helg har jag nu spenderat en heldag i soffan, det var välbehövligt..

En tidningsreporter ringde idag och ställde en massa frågor om SM, en av frågorna var vad jag har för mål härnäst, det var svårt.. Sen har jag legat och funderat på det, vad ska jag nu sätta för mål? Behöver jag göra det redan nu? Man måste ha ett mål att sträva efter, men just nu ska jag nog bara ta det lite lugnt i några veckor, träna på och fundera lite.. Jag har ju förresten redan ett mål, jag ska slå det nordiska rekordet en gång till, det ska höjas! Lag-SM finalen om två veckor, då jäklar!

Ja det blir alltså dubbelt så många tävlingar i år som förra året, två stycken.. haha.. Nästa år ska jag försöka göra några fler, det är ju lite fånigt att bara göra en tävling om året, bara SM.. Nästa år blir jag så illa tvungen att göra minst två, jag måste kvala in.. Nästa år blir jag ju senior.. juniortiden är förbi..

Vardagen är tillbaka, i morgon kliver jag upp före tuppen och åker till jobbet.. På kvällen får gymet ett besök, det ska bli fantastiskt skönt att träna på som vanligt igen, jag har saknat de vanliga bröstpassen.. Jag längtar!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar