fredag 26 november 2010

Jönköping..

Sådär ja, arbetsveckan är avklarad och nu är det bara helgen kvar.. Vi åker från Storvik i morgon bitti, mot Jönköping och denna efterlängtade tävling.. Formen vette tusan hur det ligger till med, det kan gå precis hur som helst faktiskt.. Långt inne i min hjärna sägs det att det kommer att gå galant.. Bara jag klarar ingångsvikten, gör jag det är jag nöjd och allt annat utöver ingångsvikten är en bonus.. Så är det..

Fredagkväll, jag tvättar kläder, strechar och dricker vatten.. Packar gör jag nog i morgon bitti, det är ju bara en natt borta, på hotell dessutom så det där med hårfön och sängkläder kan man ju skippa, skönt!

Årets SM kommer att sändas på Webb-TV, jag lägger upp länken till den här senare.. Jag är i andra grupp på söndag, tävlingsstart klockan nio. Jag kan tippa på att jag gör mitt första lyft kvart i tio eller nått.. Som sagt, länken till Webbsändningarna kommer..

Nu ska jag återgå till mitt strechande..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar