lördag 1 januari 2011

2011

Första dagen på det nya året blev en bra dag, en slapp skön dag! Jag har slappat, tränat och åkt skoter, så klart! Halva dagen igår spenderades också på skotern.. Jäklar vilket bra köp vi gjorde där, den är i toppskick.. Går fantastiskt bra..

Bjuder inte på några bilder så jag inte tömt minneskortet än och kameran är i väskan som ligger i andra änden av huset, jag har krypit ner i soffan och ligger för bekvämt för att röra mig.. :)

2011, något speciellt nyårlöfte har jag inte för i år, jag tycker att allt rullar på så bra.. Något löfte behövs inte men däremot har jag en del mål. Bland annat ska jag klara av att läsa de två kurser på högskolan som jag just anmält mig till, det var ju så att jag skulle läsa en mattekurs i höstas, men högskolan i Umeå var inte så lätta att nå och jag fick aldrig tag på en inloggning, efter en tid hade det gått för lång tid för att börja läsa så jag gav upp, har sökt samma kurs nu igen.. Det bästa är att en av kurserna som jag anmälde mig till är en CAD-kurs, fy tusan vad jag längtar! En fördjupningskurs, ska bli kul!

Plugg ja, där är ett mål.. Ett annat är att bli klar med paramotorlicensen så jag får börja flyga.

Jag har ju så klart som mål att bli starkare, men det är ju precis som vanligt, det målet har jag varje vecka, år ut och år in strävar jag efter att bli starkare..

Ja, sen har jag ju några flera mål och förhoppningar inför 2011, men de håller jag för mig själv.

2011 blir ett bra år!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar