måndag 31 januari 2011

Punktering...

Ja, däcket på Seaten var platt igår, riktigt platt! Jag hade tur och fick låna pappas bil i några dar..

Jag fnissade på väg ut till bilen, medan jag skrapade rutorna, flera gånger på väg till jobbet och lite till efter att jag parkerat.. Idag åker jag SMART! Det är inte bara jag som fnissar, folk som ser den fnissar... Jag vet inte om det är för att den är liten eller för att grillen ser ut som en flinande trut.. Hela bilen är som en smileygubbe... , ungefär så ser den ut...

Jag fick in det punkterade däcket i bakluckan på SMARTen, det var tur det bara var ett däck, två hade inte fått plats.. Ska svänga in i Kungsgården med det på väg hem, till Wahlmans.. Hoppas det är lagningsbart.. Punkan jag fick förra året gick inte att laga..

Nu är lunchen slut..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar