fredag 21 januari 2011

Hattifnatt...

Bilden här nere visar så klart att jag är en hattifnatt.. Alec visste inte vad en Hattifnatt var så jag visade..

Hattifnatt

Det har varit en lång torsdag, mina ben fungerar inte idag, knäböjarna gjorde slut på dem.. Efter jobbet åkte vi på kurs.. Kom hem strax efter åtta.. Tjabo har suttit som klistrad på mig sen dess, det fungerar jättebra att ha honom ensam på dagarna men när det blir såhär sent blir han inte så glad.. Faktum är att han sover bort den största delen av dagen, sen är det fullt ös från att vi kommer hem tills det är läggdags..

Aja, några timmars kurs idag och möte hela dagen i morgon.. Men sen är det helg.. Min kommande helg är i princip redan fullbokad..

Paramotorinstruktören ringde idag, kursen drar snart igång igen... Det dröjer inte länge fören jag återigen är i luften!!!!

Nu är det dags att släcka ner och krypa ner under täcket..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar