torsdag 13 januari 2011

För ivrig..

Nej det går då inte bra för mig och mitt tillfrisknande.. Kände mig bra igår, dock inte i natt.. Jag har knappt sovit någonting, varje gång jag varit nära på att somna hostade jag till och vaknade igen, en sån jobbig rethosta som vägrar ge sig.. Jag blir galen snart! Verkligen galen!!

Jag var inte ensam om att vara vaken i natt.. En viss Tjabo började flaxa i buren vid 03-tiden, han fick panik och drog ut genom burdörren, flög ut i mörkret och lyckades landa på trappräcket en bit bort.. Panik mitt i natten?? Antigen drömde han nå läskigt eller så skrämde jag honom med mitt hostande.. Nu blir han väl nipprig hela dagen.. Tur jag var vaken, nu får han sitta inlåst några nätter framöver, det är inte bra att flyga i mörket...

Min klocka ringde vid fem, helt bestämt klev jag upp för att göra mig i ordning och åka till jobbet, jag tycker jag varit sjuk tillräckligt länge nu.. Men hur dum får man bli?? Det är bara att inse att jag fortfarande är för sjuk för att jobba och snällt ligga kvar i soffan en dag till.. men i morgon.........

Nu ska jag krypa ner  í sängen och försöka sova några timmar..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar