måndag 3 januari 2011

Det gick inte..

Sådär ja, en måndag avklarad.. Det var kanske en av de sämre dagarna.. Jobbet som vanligt, sen träning som jag sett fram emot men som bara inte ville fungera idag.. Bästa passet, bröst, axlar och triceps.. Jag försökte, bytte övning, bytte igen och igen och igen och sen gav jag upp och åkte hem.. Det funkade helt enkelt inte idag, kunde inte ta i.. Så kan det gå ibland..

For till affärn och skulle köpa smör, 450:- kostade det.. Det blev blommor, tidning, schampo och en hög annat.. Tidning och blommor var ju en bra tröst för ett dåligt träningspass.. Jag blir löjligt glad över att förnya i fönsterna... Och en kväll nersjunken i en bra fototidning är en bra kväll..

Aja, kom hem och tog med Tjabo in i köket, han ville bada i diskhon, han har kommit på att det inte är så farligt.. Duschen vägrar han.. Men köksblandaren går bra.. Såå..

Inte för att han blir speciellt blöt, inte ren heller för den delen... Ett riktigt bad i vattenskålan fungerar bättre..

Peta näsan med jätteklor, en konst för sig...

Snedvriden..

Bakteriehärd i slemsäcken, det tycker jag låter äckligt..

Nu ska jag mysa ner mig och läsa min tidning..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar