måndag 10 januari 2011

Tjocknylle!

Nej det här var ingen trevlig måndag att vakna till. Jag började bli sjuk redan igår morse.. När klockan ringde klev jag upp och hoppade in i duschen, när jag stod där och sköljde ur schampot ur håret funderade jag vad jag höll på med. Jag är täppt överallt, feberyr och matt.. Det är inte bra att jobba då.. Det är inte ens bra att köra bilen till jobbet då.. Jag gav upp och kröp ner under filten i soffan.. Så, här ligger jag, tjock i hela nyllet, snorig och gnällig!

Jag har iallafall kunnat göra nått vettigt idag, har loggat mina flygtimmar för att förnya min licens för 2011.. Snart är det vår och vilken dag som helst nu ska jag göra i ordning min paramotor så den är flygklar.. Det är egentligen inte mycket jag ska göra, ska markera alla skruvar på den, så jag har stenkoll på att allt är som det ska vara när jag ska upp i luften.. Man gör ju kontroller av utrustningen före och efter varje flyg, det går då mycket snabbare om man markerat skruvarna.

Nu ska jag försöka få i mig lite näring..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar