söndag 30 januari 2011

Kråkan har lärt sig prata..

Tjabo har börjat förstå det där med att prata nu.. Länge har han nött med Huuuueededå (Hur är det då) Väldigt sluddrigt och otydligt.. Men nu kan han säga "Hej Tjabo" riktigt bra..

Jag gissar på att nästa ord är Go´morron eller Go´natt, men vi får väl se.. :)

Jag är mör i hela kroppen idag.. Har mest slöat omkring här hemma.. Betalat räkningar och diskat.. Ska snart slänga in en maskin tvätt och dra på mig träningskläderna, funderar på en promenad innan det blir mörkt.. Ska även passa på att åka till Sandviken och träna medan Alec är ute och åker skoter, jag har fått punktering på min bil så jag lär ta hans, får se hur jag kommer till jobbet i morgon, inte alls sugen på att samåka med Alec, han börjar sex..

Det blir motionsträning och benträning för mig hela nästa vecka som det känns, jag har pajat min armbåge, ordentligt tråkigt!

Nej, nu ska jag sätta fart..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar