söndag 9 januari 2011

Rustningsprojektet...

Sådär ja, då har jag legat i trappan sen jag vaknade i morse, nu tänker jag inte ligga där nå mer idag.. För nu ska jag bara ta det lite lugnt, tvätta och städa och sen sticker jag till gymet och tränar med Nicklas och Sofi..

Alec gör rörmokarjobb idag, den nya blandaren från Grohe har kommit och ska installeras..

Det är som svart där inne, svart golv, svarta väggar, svart sits och nu även en svart blandare, badrumsmöblerna är svarta, handdukar och vet ni, han har svart dasspapper.. Inte på bilden, men han har det..

När jag renoverar det andra badrummet kommer det att bli vitt, å vitt å vitt å vitt!

Jag har målat vitt idag..

Jag hittade ingen bra lösning för trappstegen, de får vara som de är, jag har tvättat och polerat.. Så rena som de är nu har de inte varit på 30 år, minst.. Kanske nålfilt på dem sen? Vet inte, men vit färg är inte ett bra alternativ då denna trappa leder ner till källaren, med pannrum och garagelort..

Nej, nu ska jag sätta fart igen..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar