fredag 14 januari 2011

En till snöskoter..

Helt klart har det här varit veckans hittills bästa dag! Jag vaknade i morse efter en god natts sömn, vilket var väldigt uppskattat.. For till jobbet och hade fullt upp mest hela dagen, en bra dag alltså! Ja, sen hem och la mig, pust.. Orken är väl inte på topp men det går snabbt att komma igen..

Alec var ju till Bollnäs idag och jag hoppades han skulle komma hem med nått bra, och tänk att det gjorde han, en till snöskoter.. Ja, den första köpte vi på juldagen och redan har vi införskaffat en till.. Denna gången en Lynx Enduro 600 sp..

Ärligt talat har jag inte sett den än, den står utanför men det var ju mörkt när jag kom hem.. Ska ta några bilder på dem båda i morgon.. Inte för att det är så mycket att se, en skoter är en skoter, tycker jag....

I morgon hoppas jag på en heldag ute i naturen, ska ladda kameran och tömma minneskorten..

Längar efter en härlig solig vinterdag, precis en sån dag som var idag, men en solig dag som idag men det ska vara en helgdag!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar