lördag 22 januari 2011

Skotermek...

Klockan närmar sig halv tolv och när jag skrivit klart detta kommer den att ha passerat.. Jag väntar på att Alec ska komma in från garaget, han har varit i verkstan hela kvällen och tillverkat en styrhöjare till skotern.. Ja å eftersom vi ska ut och åka tidigt i morgon bitti lär han sätta ihop den nu..

Även denna dag vart lång, eller, kanske inte lång egentligen men det kändes så.. Möte i Borlänge, kom tillbaka till jobbet i Sandviken halv tre, hann ju knappt börja jobba fören det var dags att gå hem..

Inget gym idag,, halv nio var jag så träningssugen så jag hoppade på crosstrainern och körde tills ögonen sved... Jäklar i min låda vad svettig man blir av inomhusträning på det där viset.. Efter det svettpasset var träningssuget mättat.. Bra!

Det blir väldigt mycket samma sak varje dag varje vardag.. Jobba, träna, slöa.. Eller som idag, äta jobba, äta, jobba, äta, slöa, träna, äta, måla tånaglarna och slöa lite till... kul dag.. hrm..

Nej, nu tänker jag inte vänta på Alec längre, jag lär lägga mig, upp igen om 6.5 timme för avfärd.. Sen äre kurs och träna och kurs igen... Å däremellan ska jag äta och slöa.. Stor variation..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar