torsdag 13 januari 2011

Hjärnfel...

Vilken knasig dag.. En natt utan sömn ställer till det i hjärnan.. Jag sov korta stunder i natt, tillräckligt länge för att börja drömma, men för kort för att sömnen skulle bli djupare och de konstiga drömmarna glömmas bort.. Så, när jag till slut klev upp då klockan ringde var jag väldigt förvirrad, alla de konstiga saker jag drömt mindes jag.. Korta skitknasiga drömmar..

Jag är rädd för att min hjärna är störd.. En blandning mellan pappersdrakar och flygskärmar som svävade på himlen i fina mönster, hundratals drakar.. Sen var jag nere på Konsum för att hämta nått, men jag lämnade nått i stället som jag inte visste vad det var.. Istället för att gå hem träffade jag på en konstig granne som flyttat och byggt en pappersdocka av sig själv som han satt på en räls som gick fram till vägen, för då skulle han slippa springa fram till vägen själv för att skälla på folk, bara att köra fram dockan... Ja, och så fortsatte det.. Förstå mig när jag säger att jag vaknar och känner mig förvirrad..

I morgon ska jag äntligen tillbaka till jobbet, fy vad tråkigt det är att ligga i soffan när det är ofrivilligt..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar