torsdag 27 januari 2011

Teoriprov klart!

Vilken bra dag jag haft idag! Bra dag på jobbet.. Teoriprov fixat och klart med 100% rätta svar och avslutande av dagen med träning.. Riktigt bra pass vart det idag..

Kursen är nu avklarad, jag har inte sagt det men jag tror nog att de flesta av er vet att det är skoterkurs jag gått.. Ett mycket konstigt upplägg på en kurs, med en väldigt konstig examination.. Det hela handlar helt enkelt om sunt förnuft.. Skada varken dig själv eller någon annan, förstör inte skog och mark, visa hänsyn.. Det allra mesta är så självklart att det känns fånigt.. Vi har iallafall haft roligt, kul grupp med mycket skratt..

(Bild jag tog på Alec kusin Nicklas tidigare i vinter.. )

Aja, nu är det klart. I helgen blir det en långtur, jag längtar! Solsken, glittrig snö, snöskoter, grillkorv och kaffe.. mys..

Nu ska jag slå mig omkull på sängen och studera en karta..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar