söndag 23 januari 2011

Vilken vecka!!

Idag vart jag lite butter.. Jag har haft så fullt upp hela veckan så träningen har blivit lidande, så,  idag var planerna att jag skulle köra dubbelpass, men hela förmiddagen gick åt att vänta på en snubbe som skulle komma och köpa bildelar.. Sen vart jag alltså butter för att jag inte skulle hinna träna som jag ville, summan av det vart att jag låg som en halvdöing i soffan  i flera timmar mitt på dagen, men jösses så skönt det var! Medan jag väntade på den däringa snubben hann jag både tvätta och städa, så det var väl bra att han var sen kanske...

Senare fick jag ääääntligen åka ner till garaget och köra veckans bänkträning, det gick bra idag! Efter det for jag hem och vände i dörren för jag ville ju träna mera.. In till Sandviken och ETC.. Japp, ner i gymet för att nästan vända i dörren där med, min armbåge ville inte riktigt vara med så jag gav mig efter två set och for hem.. Ställde mig på crosstrainern och svettades som en gris..

Fnattig dag, fnattig vecka.. Hela dagen igår gick åt till kursen.. I morgon är det måndag och kommande veckan blir förhoppningvis lite lugnare med lite mera tid över, tid att ägna åt träning och skoteråkning..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar