torsdag 6 januari 2011

Skotertur och träning

Ännu en bra dag har passerat.. Riktigt skönt att vara ledig så här en dag mitt i veckan.. Sov ut i morse.. Sen var vi ut på en liten skotertur, inte en speciellt trevlig tur då snön vräkte ner och det var inte en sån där trevlig snö, den var blöt, hård och slirig.. Två timmar senare var vi dyngsura..

Tinade upp i duschen och sen for jag till gymet, för ja, jag var träningssugen idag igen.. Fantastiskt! Rygg och biceps.. gick riktigt bra idag..

Kvällen har jag ägnat åt att titta på en skoter i diket, och på traktorn som skulle dra upp skotern som fastnade i diket på andra sidan vägen.. Det gick vägen tillslut, traktorn kom loss och lyfte skotern ur diket..

Bra dag, bra slut.. I morgon ska jag till jobbet igen.

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar