torsdag 6 januari 2011

Det vände snabbt..

.. Det var som jag trodde.. Man måste ha lite svackor för att ha toppar.. Jag som var så deppig igår har varit på ett strålande humör idag.. Efter en timmes tupplur efter jobbet vaknade jag med ett träningssug, det var en kort motivationssvacka jag hade, nu är den väck! Jag blir så glad!

Fick med mig en gammal kompis till gymet, jag har inte sett honom på flera år nu, han är halv.. Sist jag såg honom var han stor, 130kg stor som mest.. Sen dess har han gått ner 45 (!!) kg.. Nu har han gått upp till en mer normal vikt för honom och väger strax över 100.. Som jag sa till honom när vi klev innanför dörren, han var kanske den sista jag trodde jag skulle få se på gymet.. Fantastiskt roligt!

I morgon blir det skotertur och korvgrillning vid något trevligt gapskjul i skogen, det ser jag fram emot..

Bra dag! Brabrabra!

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar