onsdag 11 mars 2009

100 bilder..

Dagen idag ja.. ja den är ju snart slut.. Jobbade fram till lunch, sen for jag till Gävle för att införskaffa lite kontorsmaterial.. därefter sjukhuset för veckans spruta..

Därefter for jag hem till byn och ner på.. jaa... ner på byn, handlade mat och hämtade ut mitt paket.. Kameran kom idag.. grymt läckert! Min alldeles egna Nikon D60... fantastiskt vad en bätte kamera gör skillnad!

97 bilder har jag hunnit ta sen batteriet blev färdigladdat.. för 30 minuter sen ungefär.. haha..

Har aldrig knäpp så bra kort på Tjabo någongång.. roligt! Ska ta lite kort i morgon, ska läsa på mig om kamerans alla funktioner tills dess tänkte jag..

Annars dåå.. var så klart trött efter sjukan, har legat i soffan sen jag kom hem.. läst lite bok och tittat på tv.. å fixat med kameran så klart då...

Fattas dock en kameraväska.. kan vara bra att ha en sån kanske.. ska titta lite på det..

Är galet träningssugen idag.. i morgon blir det tungt! Beeen! :)

Tomtuggandets tomtuggare...

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar