fredag 6 mars 2009

Utsövd..

Tusan vad metrobloggen krånglar! Men nu så.. nu verkar det vara som vanligt igen..

Dagen igår var hur seg som helst! Vaknade och var supertrött, höll i sig hela dagen, eller, nästan.. ända tills jag kom hem iallafall.. Fick mig ett skönt benpass på kvällen igår.. går ju riktigt bra med mina knöböjar.. haha.. ökar varje pass, roligt där! :)

Sen då, gick och la mig när klockan var halv nio.. tänkte ligga och läsa en stund.. var ju som trött.. Men sen vid nio fick jag ett roligt samtal och sen kunde jag inte somna, bara låg och funderade.. glada tankar.. :)

Idag då.. jobbar fram till ett ungefär, sen ska jag hem och duscha, packa och göra mig i ordning för konferans/kickoff i Rättvik.. Hinner alltså inte träna idag.. måste åka vid tre.. lite surt.. tur det händer sällan.. :)

Näee, sätta lite fart och vakna till liv kanske..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar