torsdag 5 mars 2009

Dörruppslag..

Jaa, dagen igår gick, metrobloggen fungerade ju inte.. inte på hela dagen som det verkade...

Kanske lika bra att jag inte skrev något här igår, för igår var jag arg..

Det var rena kaosen på sjukhusparkeringen igår, så jag ställde mig längst bort, vill inte ha några repor och skit på bilen.. gick upp på lungkliniken och när jag kom tillbaka en och en halv timme senare så hade jag likförbannat en bula i sidan av dörren, blir så inihelvete trött! Har folk ingen respekt alls? Inte för fem öre! Men, grattis till den som gjorde det, det blev bilens första skavank.. kul! Tack!

Mjaa, annars då.. efter Gävleresan var jag trött och förbannad.. så resten av dagen vart väl inte så rolig.. tappade humöret helt enkelt.. gick och la mig på soffan och där låg jag.. låg och surade resten av dagen.. fint! Kul dag...

Vaknade i morse med spänningshuvudvärk.. var lite spänd igår på jobbet, de gör en Bowlinghall här ovanför, och nu rustar de upp hela stället.. det är så livat där uppe att det rasar grejer från taket här.. hela Dahl skakar.. låter väldigt illa.... menmen.. det är ju snart klart.. i maj..

Vilken fantastisk vecka....

Längtar till dagens träning.. verkligen! ska bli skönt!

Annars.. mja, imorgon slutar jag tidigt, ska på kickoff i Rättvik.. blir en natt på hotell... ser fram emot frukosten.. haha..

Nej, ska fortsätta jobba nu..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar