torsdag 12 mars 2009

Vavavaaa

Jaahaaja, så sitter man här igen.. soooom vaanligt..

Händer idag då.. jobba, träna och äta mat.. underligt.. mycket underligt.. Det enda som inte är som det brukar idag är att jag längtar hem för att få utforska min kamera.. jajaa.. tjattjat.. men det känns bra att köpa något man velat ha så länge.. Då blir jag glad! :) Så, idag är jag glad... men trött, ack så trött..

Träningen då.. idag är det benböj som gäller.. så kanske det blir något annat också, men vet inte än.. det blir tung träning i helgen så kanske bäst att spara lite på kroppen.. kanske... men det beror ju på hur det går idag, och hur det känns, och hur pigg jag är.. :)

Slitit som ett djur här idag... så blir jag lite trött.. Mycket att göra när man måste göra det själv.. Men nu har jag lortat klart för idag, nu ska jag bara sitta här och skriva papper och vara social och bjuda på godis... Bara vara snäll och trevlig och hjälpsam... muhahaa!

Aaaah, juuuust.. Gratulerar broder Martin på 24 årsdagen..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar