lördag 14 mars 2009

Äntligen!

Nu är det äntligen helg! Lördag förmiddag, fantastiskt skönt! Vaknade sju i morse och var superpigg, men låg kvar och drog mig till åtta... kollade på ekorren som hoppade omkring utanför.. så gör den varje morgon, samma ställe, samma tid.. jaa, om det inte är dåligt väder då..

Ska snart bege mig ut på en springtur, den springturen har jag längtat efter hela veckan, ska blir otroligt skönt! :)

Annars i helgen då.. hmm.. ska nog bara göra ingenting.. Ska greja med lite ritningar, städa lite.. tvätta.. träna.. så ska jag försöka köpa Alec present. han fyller 25 nästa helg.. För en gångs skull så vet jag vad jag ska köpa.. nu vet jag bara inte vart jag ska få tag på den.. satt och ringde runt igår, men det verkar vara slut överallt.. aaajaa.. ordnar sig.. :)

Nääe, springskorna ska snöras på..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar