lördag 28 mars 2009

Hemliga möten..

Mycket på gång nu.. dåligt med bloggande också.. har inte riktigt tid varken på jobbet eller efteråt..

Igår när jag kom hem la jag mig på soffan en stund och läste i min bok.. sen åkte jag ner till garaget och körde ett bänkpass med pappa.. Sjukligt bra gick det, jag blev förvånad själv, men sååå nöjd! :)

Pratade med bror min igår med.. han hade precis varit iväg och fixat en firmabil.. A-kassan är ju skit! Verkligen.. han blev arbetslös nu för första gången i sitt liv.. sen drogs a-kassan in efter en månad.. fint! Så jävla dåligt.. ruttet faktiskt! Så nu fick han tänka om och vad han gjorde blev att starta eget.. fort går det i svängarna nu.. Sååå.. någon som behöver arbetskraft från en murare så hojta till! :)

Efter träningen blev det diskussion om nya ideer för garage här hemma.. att bygga ett dubbelgarage känns lite osäkert nu när Alec är varslad, vet ju inte hur det ser ut sen... just nu ser det bara bra ut, men man vet ju aldrig.. Såå.. nya ideer kom upp.. Vi får se hur det blir men troligtvis blir det till att öppna upp källaren.. vi har lite väl mycket plats där nere nu.. men vi får se..

Idag då.. idag ska jag städa.. som vanligt.. och handla mat.. men däremellan ska jag plantera om en hel hög med blommor här hemma.. så jag måste iväg och köpa jord...

Senare ikvälll kommer det folk.. blir till att öla.. men inte för mig... jag ska iväg på ett möte med en 7-8 andra personer.. lite taktiksnack inför morgondagen.. mer än så säger jag inte.. muahaha!

Näääeee. men då så.. dags att sätta lite fart..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar