söndag 8 mars 2009

Så omständigt..

Jag och Alec har inte riktigt samma smak vad gäller mat.. Idag, efter att vi sovit bort halva eftermiddagen, så skulle det till att bli en enkel korv med mos till mat.. finmat.. haha.. JA, men jag ska ha den grillad, han vill ha kokt.. Jag vill ha mos, han bröd.. sanslöst ju..

Klockan närmar sig midnatt och vanligtvis är jag dödstrött den här tiden, men inte idag.. inte så konstigt heller.. kan ju passa på att läsa boken jag började med.. Män som hatar kvinnor, började läsa den för några år sen, men tröttnade ganska snabbt.. så nu när man enkelt kan gå å se den på bio, då bestämmer jag mig för att läsa.. bra där.. :) Samma sak med "Främmande fågel", köpte boken för någon vecka sen, så den står på tur.. kanske lika bra med böckerna, jag gillar inte riktigt biosalonger.. kallt och trist.. vill ligga hemma under filten och glo..

Tomtugg vare här..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar