fredag 27 mars 2009

Fredag..

Redan fredag... veckan har gått fort.. faktiskt....

Överlag har det varit en riktigt bra vecka.. mycket att tänka på, många funderingar och mycket beslut att försöka fatta.. Som det ser ut nu kommer allt att lösa sig bra..

Fick ett meddelande från Chefen igår också att jag ska skickas på utbildning i maj.. kändes toppenroligt! Då vet jag ju att risken att få gå hem efter provanställningen är mindre.. för skulle den risken vara stor hade de inte skickat mig bara någon månad innan provanställningen går ut.. men, den som lever får se.. helt enkelt.. man kan inte ta någonting för givet nu..

Annars då.. Fredag idag, ska iväg till jobbet strax, senare blir det träning med pappa...

Helgen är fullbokad.. I morgon är det fest, träning och städning.. å tårtbakning.. På söndag fyller jag år och ska även hinna med ett årsmöte... mjaaa..

Nääee.. nu lär jag pallra mig ut i kylan..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar