lördag 7 mars 2009

En natt på Hotell..

Åkte då alltså iväg på Kickoff igår och efter mycket om och men så hamnade jag tillslut på rätt ställe.. Ett väldigt charmigt hotell i Tällberg.. Åkerblads som det hette..

Eftermiddagen började med konferans i två timmar.. Sen blev det en timmes dötid innan middag.. Middagen som bestod av en tre (fyra) rätters.. Riktigt gott var det och jag var ju så klart glad över att ingenting av det vi åt innehåll någon fisk.. ;) Mjaa..

Senare, ganska mycket senare så tog vi plats i källaren där vi blev sittande resten av kvällen.. mycket prat med ett härligt gäng!

Måste ju säga att Dahl-folket här i trakterna är fantastiska! Jag har haft en toppenbra början på helgen..

När klockan passerat midnatt och lite till så vart det dags för sängen.. Hästenssängen.. :) Sen på lördagsmorgon när alla vaknat tog vi in på frukosten och efter det blev det hemfärd..

Jaao, hemma var jag väl vid två-tiden tror jag... supertrött vart jag.. såå, jag å Alec la oss på soffan och tittade på "the never ending story 2" sen slocknade vi både han och jag.. ska jag vara riktigt ärlig så är jagnu helt nyvaken... inte bra... fyra timmars trynande på soffan.. hua!

Ja, så här är jag nu.. ska äta lite mat och sen blir det väl någon till film innan sängdags.. haha.. tröööött! :)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar