måndag 23 mars 2009

Skottkärra i sängen..

Alec fyllde år igår.. 25.. stora pojken! :)

Vart fullt hus här.. både min släkt och Alec´s.. trevligt!

En högtrykstvätt av mig, en skottkärra av mina föräldrar och en motorsåg av min farmor och farfar.. kan ju tro att Alec får jobba i sommar.. muahaha!

Motorsågen skulle han så klart testa inomhus, som tur var hade han inte jättebehov av att såga sönder någonting... ÄN..

Blommor fick han också.. ingen blev gladare än mig.. hihi.. :)

Skottkärran hamnade bredvid mig i sängen när jag låg och läste.. fint.. inte varje dag man har en skottkärra i sängen.. idiot!

Mjaaa.. Tårtor i massor.. så dröjer det bara en vecka till så står det tårtor på bordet här hemma igen.. för då är det min tur.. en veckas mellanrum, ganska skönt det.. så har man det avklarat sen.. :)

Nu lär jag gå och roa Tjabo, han har fått fnatt, sitter och tjuter ringsignalerna han har lärt sig under de här veckorna på jobbet.. ;)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar