torsdag 12 mars 2009

Perspers!!

Vet inte riktigt vad som har hänt med mig.. Träningen går såå bra att jag knappt kan tro att det är sant.. nog för att jag väger mer än jag brukar, men att öka i princip varje träningspass är ju fenomenalt! Fantastiskt roligt!

Nyss hemkommen från ett sent benpass, eller, ben och ben, det enda jag körde idag var knäböj.. och jag gjorde det igen! Det blev pers! Även här med endast 2.5 kg, men 2.5 är mer än inget.. och det känns ju fantastiskt roligt! :)

Basövningar är kalas! Jag är så glad att jag har hittat tillbaka till det gamla..

I morgon är det bänkpress i garaget igen, ska bli roligt att se hur det går.. det har ju gått väldans bra de sista veckorna.. nu är det lite finslip och sen blir det kanon! :)

Nu börjar det bli dags för mig att krypa ner under täcket, ska ligga där och bara njuta av min bok..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar